יום ראשון, 2 בספטמבר 2012

בלוג דיי. או: איחור אופנתי והגזמה פראית

רגע, רגע. ה-31 לאוגוסט היה יום שישי, והייתי צריכה להכין מיסיסיפי מאד פאי, ולנקות את הבית, ומי בכלל החליט שה-31 לאוגוסט טוב יותר מה-1 לספטמבר בשביל להמליץ על בלוגים מעוררי השראה?
אני מחליטה אחרת.

ואלו הם, הישר מהגוגל רידר:

Bake or Break
בלוג אפיה פשוט ונעים, עם הרבה מתכונים למתוקים ביתיים שנכנסים יפה בתבניות נייר חד פעמיות יפות או בתוך עטרות נייר או בתוך צנצנות זכוכית. אתם יודעים, מאפים של בית. הרבה בחושות, הרבה עוגיות, דברים שאני אוהבת לאמצע השבוע.

Sweetapolita
סוג של אשפית בכל הנוגע לורוד, קאפקייקס וקרמים.


the little red house
בלוג יפהפה בצורה כואבת, ולמעשה אחד האהובים עלי. בחורונת אמריקאית שמטיילת בלי סוף עם בעלה והילדים, אופה ומבשלת (עם נטייה לבישול בריא), ומצלמת. הו, מצלמת.


Always With Butter
כשמו כן הוא. והצילום - פשוט, עדין ונעים.

Bakers Royale
על אותו משקל, אולי אפשר לקרוא לו "תמיד עם קצפת".
מתכונים מושחתים כהוגן, שכואב בבטן רק מלהביט בהם.


How Sweet It Is
מתוקים וגם אוכל. מלא הגיגים וקצת נהנה מעצמו.


Roost
בלוג נטול גלוטן יפהפה ומעורר השראה.

Call Me Cupcake!
אופה, סטייליסטית וצלמת מחוננת.

Love And Olive Oil
בלוגרית משופעת רעיונות ומתכונים. כבר זמן רב שאני מחכה להיתקל בארוגולה בסופר בשביל להכין את הפסטו-ארוגולה-ופיסטוק שלה.
(עדכון מהשטח: הכנתי את הפסטו-ארוגולה-ופיסטוק. אפשר להמשיך לדבוק בבזיליקום בלי רגשות אשם.)

Le Voyage Creatif
כשנתקלתי לראשונה בבלוג הזה, כל אותו הערב לא הצלחתי להרגע מפוסט מסוים. ועוד אחד. ועוד.
אתם מכירים את התחושה של למצוא אמן שמדבר לעמקי-עמקי החלק היצירתי בנשמתך?
אז זו היא בשבילי, בכל הנוגע לצילום אוכל. המבט שלה.


ולפינה הישראלית:

לעת מצוא.
בלוג נוסטלגי ומקסים שמפשפש בערימות גלויות ישנות בחנויות ספרים ומנסה לפענח את האמת ההיסטורית הקטנה שמאחוריהם.

בישולוג.
בעבר היה בלוג נפלא למתכוני בריאות ועצות להפיכת מתכונים שונים לבריאים יותר.
היום קצת פחות פעיל, בעקבות תינוקת אחת שהגיחה לעולמה של כותבת הבלוג. ומי כמוני מבינה.

red it be
בלוג של חברה יקרה. מעין יומן מצולם. טיפה מורבידי, קצת אניגמטי, והרבה יפהפה.

קליק'נ'רול
בלוג צילום נעים, מתרפק ופואטי.

ציורי אור
בלוג נהדר שסוקר צלמים-אמנים מהארץ, מתקופות שונות וז'אנרים שונים.

בישול בזול
אני מניחה שכולכם כבר מכירים את הבלוג המבריק והחשוב הזה. חוץ מהערצתי למתכוני-פרווה-נטולי-מרגרינה, גם תקציב מחושב הוא נחלת ביתנו.

מיס פטל
סוג של סופרוומאן.

Tries To Talk Less
בלוג צילום מרהיב ביופיו. ואנאלוגי!

האופים בדמעה
בלוג אוכל של יודע-דבר. תמיד מעניין ומחכים.

קפה ויפה
ההשראה עליה. או-הו ההשראה עליה.

תופינים
בלוג בישול חמוד ומעורר השראה. המתכון שלה לניוקי מחכה יפה ברשימת ה- To Do שלי.

לא על החסה לבדה
על אף שאינני טבעונית, מצאתי בבלוג הזה הרבה רעיונות יפים וטעימים.

לילות שימורים
חברתי לשעבר לכסא הלימודים, ומבינת דבר בכל הנוגע לצילום ולאוכל, שני דברים שאני אוהבת עד מאוד.

אני בטח לא אחדש הרבה לאף אחד אם אזכיר את מה את עושה כל היום המוכשרת, או את Morcake האשפית. אין ספק שמי שהגיע עד לכאן כבר מכיר את אשת החיל דברים בעלמה, והס מלהזכיר את... בצק אלים (ותודה תודה תודה על הלינק בבלוג דיי הקודם).
אין ספק, לא חסר כשרון בסצנה המקומית.
חסר בעיקר זמן.

תרבחו ותסעדו.

2 תגובות:

  1. יא, אנחנו חולקות לא מעט בלוגים אהובים. וכן, זה מרגש אותי משום מה.
    אבל מה שקרה עכשיו זה שלא היתה לי ברירה אלא לרפרף (לא לקרוא לעומק.. בכל זאת, עבודה וזה, לא נעים) על כל הבלוג שלך (לא שלא הייתי פה כבר כמה וכמה פעמים, כן?) ולהתבונן בכל התמונות שלך - האוכליות וגם הלא-אוכליות - ופשוט להתפעל. וממש לרצות איזו עוגיית שיבולת שועל או משהו. תודה רבה באמת, נגה!

    אה, ואף אחד מעולם לא קרא לי אשפית. תנקס ;-)

    מור(קייק. הבלוג שלך לא נותן לי לחתום כמו שאני רגילה, משום מה)

    השבמחק
    תשובות
    1. great minds think alike.

      תודה על הביקור! אני מרגישה עכשיו כמו מעריצה שמייקל ג'קסון בא לחתום לה מיוזמתו.
      (רגע, לא יפה לדבר עכשיו על מייקל ג'קסון, נכון? אבל אני לא בעניינים... מי אליל הנוער היום? אולי אקי אבני?)

      מחק